zondag 2 oktober 2011

Mannenkaartje

Een kaartje met een verhaal eraan; zoals een aantal van jullie wel weten gaan wij sinds 13 jaar in de zomer op vakantie in een kasteeltje in Frankrijk. Al die jaren loopt daar al monsieur Gilbert rond die het kasteel en de gronden onderhoudt. Een paar jaar geleden pas hoorden wij dat hij al ver in de 60 jaar oud was, onbegrijpelijk want hij hakt bomen en sjouwt de hele dag rond. Komende week wordt deze man dus 70 jaar en mijn man gaat samen met een paar oudgedienden van de kasteelweek naar het kasteel om hem eens in het zonnetje te zetten. Natuurlijk moest daar dus een kaart voor komen en dit is 'm; ik vond het wel grappig om deze sexy dame erop te zetten. Ik hoop dat dit binnen de humor van de Fransen valt haha!!
This is a card with a story attached. As some of you know we have been spending out summer holiday since 13 years now in France in a castle. All of these years the caretaker there who maintains both castle and grounds is monsieur Gilbert. It wan't until a few years ago we learned that he was already way over 60 and just this summer the owner told us he would turn 70 (!) this week. And he's cutting trees and working very very hard all day long, every day!! So my hubby and a few other people are going over there to celevrate with him. Of course a card was needed and this is it. I thought it would be funny to add a sexy lady to the card (I just hope his wife will appreciate it too LOL).
Ik heb haar met Copics gekleurd en het papier is van de Action. De roset natuurlijk met mijn nieuwe Tim Holtz stans.
I coloured her with Copics and the paper is by Action. The rosette was made with my new Tim Holtz die.
Ik heb de binnenkant ook versier, maar net als de buitenkant heb ik alles wel simpel gehouden, het is per slot van rekening een mannenkaart.
I decorated the inside but everything simple, it is after all a mens card.
Tenslotte heb ik er weer aan gedacht om een foto van mijn Copis te maken, goed hè?!
And yes, I remembered to make a picture of the Copics I used!!
Zo en nu naar bed, weltrusten allemaal!!
Right and now I'm off to bed, night night everyone!
http://thecraftypad.blogspot.com/2011/10/challenge-141-one-for-boys.html
http://onestitchatatimechallenge.blogspot.com/2011/10/challenge-82-use-digi-and-free-gift.html
http://creativeinspirationspaint.blogspot.com/2011/10/ci-paints-inspired-by-buttons.html
http://www.cardcupids.org/blog/?p=1731
http://birthdaysundaes.blogspot.com/2011/10/challenge-29-ribbon-birthday-cards.html
http://onestopcraftchallenge.blogspot.com/2011/10/week-151-just-for-men.html
http://polkadoodle.blogspot.com/2011/09/week-39-challenge-birthday-ages.html
http://crafts4eternity.blogspot.com/2011/09/r39-random-recipe.html

34 opmerkingen:

  1. Hoi Frea, wat een leuk kaartje, zo;n sexy dame voor een 70 jarige Fransman! Ik ben benieuwd naar zijn reactie.... Leuk hoor.
    groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey zusje,

    Zo ben ik eens de eerste ;) Hij is leuk geworden! Wel een risico die sexy dame, straks valt ie er bij neer...... De roset is ook super mooi! Moet ik ook een x proberen ;) Hoe staat t met t doosje? (Wilde "je" doosje typen, maar dat staat toch een beetje vreemd) De mijne zit al in elkaar, moet de bloemetjes nog ff vies maken. Heb ook al wat stempels gekleurd op craft, leuk! Dat ene stempeltje heb ik nog met afwasmiddel ontvet, die doet het nu weer goed! Ik hoop van de week gauw weer wat leuks op mijn blog te posten. Trusten!!

    XX Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh hihi ik was iets te voorbarig :) 3 minuten te laat

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje. destempel die je hebt gebruikt vind ik enig. als hij een beetje humor heeft kan hij hem vast wel waarderen.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig, Frea! Of de humor van de fransen zo ver gaat, ik hoop het voor je...;lol)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Frea,ik heb effe een rondje op je blog gedaan en wat een leuke creaties heb je gemaakt,ben helemaal weg van je lantaarn,geweldig!!
    En ik denk dat deze kaart wel in de smaak zal vallen hoor!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw een echt leuke mannenkaart, hoop dat de franse meneer hem waardeert!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart met een geweldige stempel
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Frea, deze gaat zeker bij Monsieur Gilbert in de smaak vallen!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Frea, have fun helping him celebrate. Your card is wonderful. I m sure he will love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nou denk wel dat dit prachtige en sexy kaartje nog wel in de smaak zal vallen van een 70 jarige hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi frea
    nou volgens mij vallen alle mannen voor dit soort kaarten hoor!
    dus ook een oudje:-)) het is in ieder geval een [prachtige kaart geworden
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart!
    Welke weldenkende man vindt dat nou niet leuk om te krijgen?!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Frea,

    ik vind het een onwijs leuk kaartje! Je moet toch gelijk glimlachen als je deze ziet! En zijn de Fransen geen vrouwenliefhebbers? Van de Italianen is dat bekend. Als hij dan maar geen jaloerse vrouw heeft! Hihihihihi.
    Wat een mooie stans is dat zeg! Ik heb al eens zitten denken om het te proberen te vouwen, maar dat zal wel een monnikenwerk zijn. Begin ik toch maar niet aan.....
    Prachtig die kleuren van de sexy lady bij het papier! en je Franse tekst, mooi in die letters, past er goed bij.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Frea
    wat een schitterend kaartje, ik weet wel zeker dat die in de smaak zal vallen hoor.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Frea , wat een gewaagde mannenkaart ! Maar ik denk dat mannen over de hele wereld het zelfde zijn....Meneer Gilbert zal de dame dus zeker bewonderen !! Leuk gemaakt. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks for sharing your lovely card with us at The Crafty Pad in our One For The Boys Challenge this week!I'm sure it will be appreciated!
    Good Luck
    Hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. It's a lovely card and your colours are great.

    Please provide a link back to The Crafty Pad challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaart! Hij zal er wel heel blij mee zijn hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerdje Frea !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WOW Frea how amazing is this !!! love your card !! I hope you have an amazing celebration with the amazing Mr Gilbert !!! he will love his card, of that I am sure !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een super leuke mannenkaart ik denk dat alle mannen die sexy dame mooi zullen vinden :)
    Hele mooie kleuren en ook de binnenkant is super!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och wat een sexie lexie zeg, geweldig leuk....Frea,

    Welke man is je nu niet dankbaar hi,hi, ...gniffel hier nog even door,...wil nl. wel 1 dagje deze dame zijn whoehaaaa...jij toch ook?

    Warme groetjes,
    Aniet ;o)))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey zusje,

    Heb een beetje druk weekje.... Vanavond en morgenavond groepsplan maken met Birgit. Vrijdagavond ga ik misschien naar Desiree, mocht dat niet door gaan dan kunnen we wel afspreken! Kan zaterdag ook trouwens. Ik hoor t wel, XX

    BeantwoordenVerwijderen
  25. what a fantastic idea for a 70 years old card and Im sure his wife will see the funny side...fantastic colouring Frea
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi Frea, what a fun and beautiful card for your friend. May he have many more years of good health. You're so sweet to make him a card.

    Hugs and Love.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. How thoughtful of you to make a 70th birthday card for Mr. Gilbert. I am sure it will put a smile on this face. I hope the sight does not cause a heart attack. LOL! Fun!! Awesome coloring and design!
    hugs,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fabulous! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What a fab colour combo, and a beautifully coloured image..
    thanks for joining us over @ polkadoodles this week ..
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O wow this is stunning, and your colouring is fabulous, love it. Thank you for joining us at OSAAT this week and good luck .

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Brilliant card, your colouring is fab. Thanks for joining in our challenge at OSAAT and good luck Julie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hehehe - I think he'll love it! Thanks for entering the Polkadoodle Challenge - hope you can join us again next week!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Fabulous card, thanks for joining us at Polkadoodles. Good Luck! Colette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. I just love the colours you have chosen for this card, and what a fun idea to add a cheeky little image, I am sure it will make him smile. Thanks for joining in with us this week at Polkadoodles.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea