zaterdag 1 oktober 2011

Heerlijke dag gehad bij Doe@Ding.

Gisteren zijn mijn zus Annika, Annelies = een vriendin van me uit België, en ondergetekende lekker naar Doe@Ding geweest. Het was een super geweldige dag met mooie aanbiedingen, o.a. een tafel met prachtige stempel , papers pads en andere leuke dingen en allemaal 4 voor € 10,-. Nou wij hebben onze slag geslagen hoor!
Hier een paar foto's van 'de buit'!!
Yesterday my sister, Annelies, a friend of mine from Belgium and yours truly went to the Demo Days at Doe@Ding. We had a great day and they had some great offers, like a table full with wonderfull stamps, paper pads and other goodies, all 4 for € 10,-!! Now isn't that a bargain?! Here's a few pics of our 'loot'!!
Deze Karen Doodles stempels waren dus gewoon € 2,50, da's toch niet te geloven?! En links zien jullie die schattige Magnolia die speciaal voor deze dag is gemaakt. We hebben 'm ingekleurd tijdens een workshop bij Monique Lokhorst. Die is toch GOED hè?! En zo'n aardig gezellig mens ook! Omdat we in tijdnood kwamen lukte het niet meer het doosje waar 'ie op hoort af te maken maar dat ga ik dit weekend nog doen en dan komt 'ie op mijn blog pronken hoor!
These Karens Doodles stamps were only € 2,50, can you beklieve it?? And on the left is the Magnolia stamp that was made especially for this day. We coloured it during a workshop by Monique Lokhorst who designs for the Magnolia Magazine, she's sooo good. And such a wonderfull friendly person too! Because there wasn't enough time we didn't get to finish the box the image is supposed to be on, but you will get to see the endresult this weekend on my blog, promise!!
En dan kregen we als klap op de vuurpijl bij het weg gaan ook nog een leuke goodie bag met een Marianne paper pad, mooie bling, een zakje knoopjes en een hele leuke 'zakjes slinger waar je je kaarten in kunt schuiten en op display kunt hangen. Verder heb ik natuurlijk Nicole Verkooijen weer gezien, Anita die dat schattige niewe boekje heeft geschreven van Don & Daisy en ik kwam op het laatst ook nog Amanda tegen van Amanda's scrapsels. Kan niet wachten om met al mijn speelgoed te gaan spelen, maar eerst moet ik nog even in de zon gaan zitten hoor, het zijn waarschijnlijk de laatste zonnestralen die we krijgen dit jaar. Genieten jullie er ook van?! Liefs, Frea
And last but not least, when leaving everyone received a goodie bag with a Marianne Paper pad, some blingies, a badwith buttons and flowers and a garland in which you can display your cards. So I can safely say we had a wonderful day. Met some lovely people I blog with too which is always nice. Can't wait to start working with my new 'toys'but I do have to sit in the sun a little bit. It's probably te last we are going to get this year LOL!!

14 opmerkingen:

  1. Wat een enthousiasme, jammer dat het niet binnen mijn mogelijkheden valt om er heen te gaan, je wordt er wel erg nieuwsgierig en hebberig van (lol)
    gr. Liesbeth en ik kijk uit naar je creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heej Frea, wat een leuke spulletjes heb je gescoord, heel veel plezier ermee hoor, en leuk je in het eggie te zien!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwwww wat een mooie spulletjes Frea
    Heel veel plezier ermee!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Frea,
    Je hebt zeker een leuke dag gehad bij Doe@ding, leuke spulletjes heb je gekocht. Ik ga morgen naar Hardenberg, ben benieuwd wat ze daar voor leuks hebben. Ik heb vanmiddag over zeker genoten van het weer, op de fiets 60km lekker langs de zeedijk (Lauwersoog).

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet ergeweldig uit, leuk hoor allemaal! Jammer dat ik niet kon deze keer, volgende keer beter hoop ik. Veel plezier met je spulletjes, groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Frea,

    wat klink je lekker enthousiast zeg!! En je hebt inderdaad vel kunnen kopen voor weinig (?)
    Ben benieuwd naar de creaties die je er van/mee gaat maken. Maar morgen schijnt het net zo'n mooie dag te worden, dus dan moet je kiezen...of kun je ook buiten freubelen?
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhhh lucky you, it sounds like you had a great day, would love to have got my hands on some of those goodies.....lol
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Frea wat ziet dat er geweldig uit zeg !
    Ik kan me voorstellen dat je je helemaal hebt laten gaan !
    Wat een leuke spulletjes !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk om te lezen dat je zo plezier hebt gehad en dan ook nog van die mooie dingen gekocht,nou jou dag kon niet meer stuk:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dag heb je gehad, en wat een mooie inkopen heb je gedaan.
    Je kunt weer aan de slag.
    Leuke kaart voor Jose.
    Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dingen heb je gekocht, en als ik het zo lees een super gezellige dag gehad!
    Lekker van genieten!
    Liefs brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuke en mooie spulletjes heb je gescoord, veel plezier ermee, en het was ontzettend leuk je te zien!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow
    dat is zeker een meer dan geslaagde dag!
    prachtige dingen die je gekocht hebt aan een prijsje ;)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hej heerlijke meid,

    Wat heb je genoten he, je glom gewoon, hi,hi, En tja je bent heerlijk geslaagd, ben gek op jou keuze....en die jummie stempeltjes, enig!!!! Geniet maar lekker ik zit ook nog hoog op een rose wolk hoor...nagenieten;o)

    Warme groetjes,
    anita

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea