vrijdag 21 oktober 2011

Heerlijk Herfstvakantie, ben er zoooooo aan toe!!! En mijn 1e boekenlegger.

Hoi luitjes, oh wat lekker toch, dat idee een hele week vrij in het verschiet! Ik ga er super van genieten. Ik wil eerst even mijn nieuwe volgers Miranda en Hennie welkom heten. Ben er best wel trots op dat het er al zoveel zijn!
Vorig weekend had ik een boekenlegger gemaakt, jullie kennen 'm wel toch, zo'n driehoekig model. Ik heb een mini Magnoliaatje erop gemaakt en het papier van Maja design gebruikt. De boekenlegger zelf is van Kraftpapier gemaakt. Ik heb gekleurd met Copics en verder nog een leuke swirl gestanst. Op de Knotsgekke Kaart- en Scrapdagen had ik het band gekocht dat onderaan de boekenlegger zit en ik vind het zo mooi bij dat blauwe Maja papier passen. Verder de boel nog een beetje beinkt met Distress inkt en dat was 'm dan wel.
Ik wens iedereen een fijn weekend en voor wie ook vakantie heeft, geniet ervan!! Liefs, Frea
Hi crafty girls, isn't it great to know that you have a whole week off!! I am soo going to enjoy myself.
I made one of these bookmarks last weekend, you know the model, that triangular shaped one. I used a mini Magnolia which I coloured with Copics. The bookmark was made out of kraft paper and the DP is Maja design. I added a swirl and some ribbon that I bought at the Knotsgekke Kaartt & Scrapdagen. I inked the edges with Distress Ink wlanut stain, and that was pretty much it.
I wish everyone a great weekend. Hugs, Frea
Daar komt de Copics foto weer/Here's the Copics picture:
Misschien past 'ie nog in een paar challenges.
http://fashionablestampingchallenges.cottagecrafts.ie/?p=895
http://creataliciouschallenges.blogspot.com/2011/10/challenge-27.html
http://pictureandscrap.blogspot.com/2011/10/utfodring-18.html
http://littlemissmuffetchallenges.blogspot.com/2011/10/challenge-20-girly-girl.html
http://craftyribbonschallenge.blogspot.com/2011/10/challenge-4.html

26 opmerkingen:

  1. Wow leuk hoor Frea! Geniet lekker van je vakantie volgende week het weer wordt volgens mij ook wel aardig, ik hoef ook maar twee dagen werken en hoop dat eindelijk weer eens heerlijk te kunnen freubelen. Ik moet gewoon eens een keer de boel de boel laten denk ik en mezelf opsluiten in m'n hobbykamer.

    Fijn weekend,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, Geniet lekker van je vakantie. Wij hebben hier ook lekker een weekje vrij, heerlijk.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frea,
    hij is geweldig zeg !
    Geniet van je weekje verlof !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die leuk Frea
    Fijne vakantie, geniet er lekker van
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke boekenlegger!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie boekenlegger Frea... En geniet van je vakantie!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke boekelegger,Frea!
    En geniet van je vakantie!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke boekenlegger!!! Dit vind ik echt een goeie, de meeste die ik gezien heb hebben zoveel frutsels dat ze naar mijn idee niet meer tussen een boek passen... en met deze kan dat prima, heel leuk!!!
    Fijn weekend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige boekenlegger, fijne vakantie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous bookmark! Love the design and your colouring of the image is amazing. Also thanks for your sweet comment in my blog. I really appreciate it. Have a great weekend. Hugs...Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie boekenlegger zus! Hij is echt prachtig geworden. Nu nog een mooi boek waar ie in kan. Er moest maar weer eens een nieuw deel van Twilight komen. Daar zou ie mooi in staan! (Wel oppassen dat ie niet nat gekwijld wordt ;)) Heb je maandagmiddag in de herfstvakantie nog vrij? Of spreken we van t weekend nog wat af? Sms me maar want ik kijk wel regelmatig op mijn blog maar niet de hele dag :)

    XX Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful bookmark, the image is lovely. Thanks for joining us at The Fashionable Stamping Challenge. Sue C x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh WOW Frea !!! this is just GORGEOUS !!! really really GORGEOUS !!! those papers are beautiful !!! you are sooo talented my friend. I have seen sort of similar before but this is a STUNNING piece of work !!! would love to try something like that !!!! but you know me, I go to pieces when I think I want to try something new LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig is deze schattige boekenlegger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful bookm ark.
    Tak fordi du deltager i Card andScraps udfordring.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Poe hee wat een plaatje!
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie boekenlegger met een toepasselijke afbeelding!
    leuk!!
    onze kinderen hebben nu ook vrij. Jippie!
    geniet ze deze week. Frea!
    er komt vast tijd voor creativiteit deze week. (:
    veel plezier en succes
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A great take on the challenge with this beautiful bookmark.
    Thanks for sharing with us at Fashionable Stamping Challenges/
    Avril

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie boekenlegger, heel mooi gemaakt en geweldig gekleurd! Zoiets maken staat ook op mijn to do lijst maar het komt er maar niet van maar wie weet ooit..
    Geniet van je vakantie en een fijn weekend,
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Frea!
    Heerlijk voor je, herfstvakantie! Als je er aan toe bent kun je er dubbel van genieten, maar sta niet te laat op, hè, 's morgens, anders is de vakantie korter ;-)) Daar heb ik namelijk wel eens last van. Sta ik normaal iets voor 7 uur op, buiten de vakanties, dan is de dag toch langer.... Maar geniet er in elk geval van en laat ons mee genieten van alle knutselvoornemens!
    Je boekenlegger is trouwens echt geweldig! Super ingekleurd en die swirl maakt het echt af. De kleuren vind ik ook mooi bij elkaar!
    Spanje was geweldig, ik kan er weer even tegen.
    Groetjes en tot blogs,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sweet bookmark Frea, love the colours. Thanks for joining in with our Ribbon and Lace challenge at Crafty Ribbons this time. Hope to see you again next time.
    hugs
    Dawn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldig leuke boekenlegger heb je gemaakt!! lekker genieten van je vrije weekje he?! Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cute bookmark! I'm working on some of these this week and hope mine come out as cute as yours!

    Thanks for playing at Little Miss Muffet Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Erg mooie boekenlegger , Frea !! Die staat ook nog op mijn verlanglijstje. Wij hebben nu ook lekker vakantie.... Genieten en freubelen !! Fijne week. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What an adorable bookmark. I've gotta try this one of these days! Thanks for joining us at Little Miss Muffet Challenge. Good Luck! Hugs! Leah Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Really cute bookmark Frea. Such a lovely idea for a gift.
    Thanks for sharing it with us at Fashionable Stamping Challenges and good luck.
    Fliss x

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea