dinsdag 25 oktober 2011

Eventjes weg en kadoosje/I'm off for a little while and gift box....

Hallo luitjes, even een kort berichtje om jullie te laten weten dat ik er een paar daagjes tussenuit ben. We gaan lekker twee dagen naar Limburg. Ik hoor dat het jammer genoeg niet zo mooi weer wordt, dus de plu mee en dan zien we wel. Donderdag ben ik weer thuis dus dan kom ik weer op visite hoor! En een berichtje zonder foto is niks dus hierbij nog een foto van het doosje dat ik heb gemaakt op de Doe@Ding demodag.
Groetjes, Frea
Hi bloggers, just a short message to let you know I will be away for a couple of day. We're off to Limburg for two days. Will be back on Thursday to check up on what you all have been doing! And a post without picture is no good, so here's a picture of the gift box I made at the Doe@Ding demodays.
Hugs, Frea
 Ingekleurd met Distress Inkt bij Monique Lokhorst/coloured with Distress Inks with Monique Lokhorst (who also designs for Magnolia Ink.
De bloemen zijn van een Magnolia Doohickey/the flowers are a Magnolia Doohickey.

21 opmerkingen:

  1. So pretty! Love the colors.
    Hugs,
    Julie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi doosje
    super die bruin tinten
    heel erg leuk

    groetjes,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier, Frea. Het doosje is prachtig.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gorgeous, love the distressed edges
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi frea

    Geniet van de daagjes dat je weg bent en van de rust!! ik wil je ook via deze weg nog ff bedanken voor de leuke kaart met afdrukjes!!!

    groetjes CreaLautje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig!
    Veel plezier in Limburg
    Groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je doosje is prachtig!!!
    Veel plezier in Limburg!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig doosje Frea
    geniet lekker van je uitje naar Limburg!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig doosje erg mooi in die lichte kleurtjes.
    Ik wens je hele fijne dagen in Limburg
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend mooi gemaakt Frea. Je kleurewerk is super. Helemaal top. Wat een prachtige bloemen zijn dit. Ben er weg van!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi frea
    nou geniet van je vrije dagen en dit doosje is meer dan prachtig, erg mooie kleuren en super bloemen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi frea en geniet van je vrije dagen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Frea , ik hoop dat je toch genoten hebt in ( ons ) mooie Limburg. Het is toch altijd fijn om even van huis te zijn.... Het doosje ziet er gaaf uit. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Frea,

    wat een mooi doosje! Ik heb het afdrukje nu ook ;-)))))Mooi ingekleurd, hoor!
    En trouwens, Limburg is in de regen ook mooi.Ga je naar het zuiden van Limburg?? Als je in Landgraaf komt, moet je even naar Bakker Huntjens aan de Markt 9 en dan een kleine Mont Blanc vlaai kopen en proeven...Dat is iets wat ik nog steeds mis, sinds ik uit Landgraaf weg ben. Maar jij zit misschien heel ergens anders............

    Heel veel plezier! GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi doosje. Frea!
    zo zacht van kleur en het papier vind ik erg mooi. schitterende bloemen.
    fijne dagen toegewenst. met of zonder regen..(: het zal vast erg leuke, gezellige dagen worden.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je doosje ziet er prachtig uit.
    Veel plezier in Limburg.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi doosje! enne vandaag nog een lekker dag in Limburg, volgens mij werkt het weer mee vandaag.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Have fun on your trip! Love you box project especially those flowers. They are really gorgeous to me.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi sweetie wow this gift box is absolutely stunning love the adorable image your colouring is just awesome hun.

    Thank you so so soooo much for your lovely kind message it really does mean a lot hun. He is with my dad & the rest of my family now.
    Enjoy your break away hunni enjoy yourself, take care.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea