maandag 24 oktober 2011

Forever Friends tag, op verzoek van Sieta...en candy gewonnen

Het houdt niet op deze week, eerst die leuke verrassing van Crealautje, en nu kwam de candy binnen die ik bij Daniele The musings of a Chocoholic had gewonnen. Geweldig hoor, een pak Aquamakers, prachtig lint, een hele mooie tag die zij had gemaakt en dan ook nog lekkere chocola uit Engeland, jammie!! Super bedankt Daniele!! 

Het lint dat erbij zat gaan julllie meteen zien want ik heb het gebruikt bij deze tag. Sieta was aan het klagen dat er te weinig mensen meededen aan de challenge bij Forever friends. Aangezien ik geen stempel heb ben ik op zoek gegaan en vond ik nog een piramidevel met deze beertjes. Uit de hand goed rond knippen vind ik heel lastig en ik was dus niet tevreden. Met een nestability heb ik dus een soort cirkelframe gemaakt dat ik eromheen heb geplakt en dat camoufleert het met de hand knippen.
I am such a lucky girl, after getting that lovely surprise from Crealautje, today arrived the candy I had won  on Daniele's blog Musings of a Chocoholic. Do go and check her blog out, she makes wonderful creations! There were Aquamarkers in there, gorgeous ribbon which you will see in a minute, a lovely tag she made and some yummy chocolate from England!! Thanks a bunch Daniele!
Sieta was complaining that there were too few people joining in the Forever Friends challenge, so I started looking around my craft room and found this piramid image. However, I find it very difficult to cut out a proper circle by hand and so I cut a circle frame around it with a nestie to cover that up.
Ik heb de foto op de vensterbank genomen om het beste licht te krijgen. Je kunt het zo ook al een beetje zien maar op de volgende foto nog beter want ik heb rond het bad met Glossy Accents druppels gemaakt. Langs de geschulpte rand heb ik met Viva Decor pareltjes gemaakt.
I took the picture on the window seal to get the best light I could. You can sort of see it here, but it comes out better on the next picture. I made some water drops with Glossy Accents around the bath and on the scallopped edge I made pearls with Viva Decor.
Wat bloemetjes in de kleur van het achtergrondpapier (dat ik al eeuwen heb en waarvan ik geen idee heb welk merk het is). De takjes en het vlinderrandje met Thankzzz met een Martha Stewart pons gemaakt.
I added some flowers in the colour of the background paper (which I have had for ages and no idea where it came from). The branches and butterfly edge from the sentiment are made with a Martha Stewart punch.
En dit is dan dat prachtige lint dat in mijn candy zat! Past het er niet perfect bij? Ik heb met dubbelzijdig tape satijnlint op de achterkant geplakt om het af te werken; het is nl. geweven en de achterkant van het lint is niet mooi. Dat zie je niet als je het opplakt, maar in dit geval wel.
And this is the gorgeous ribbon that was in my candy!! Doesn't it match my tag perfectly? I put some satin ribbon on the back with doublesided sticky tape because the ribbon if woven and the back doesn't look nice. If you stick it on a project that is no problem but in this case it would show and I thought this looked much nicer.
Hij doet natuurlijk mee aan de challenge bij Forever Friends, dus Sieta, kan 'ie ermee door hihi? Groetjes allemaal, Frea
Of course I am entering this one in the Foever Friends challenge, so Sieta, does it have your approval??
Hugs, Frea
http://foreverfriendschallenges.blogspot.com/2011/10/challenge5label.html  21/11 nr. 2

18 opmerkingen:

  1. wat leuk frea!!
    Heel mooi gedaan enne.. je word goed verwend!!! haha... komt mooi uit met de vrije week denk ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is een mooie tag!
    schitterend afgewerkt en die lint is prachtig.
    mooi opgelost op deze manier.
    gefeliciteerd met je candy.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi Tag frea.

    Ps die hoekjes op mijn kaarten van gisteren heb ik gemaakt met de Multi Frame's -2 Corners-1 van Nellie Snellen.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je hebt je best gedaan hij is heel leuk,en gefeliciteerd met je prijzen!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are super projects! Lucky girl to get such great goodies in the mail! Hugs, Stacy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige tag heel mooi met dat lint super geheel
    Gefeliciteerd met je prijzen
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Frea,

    wat een bof, die candy! Leuk he, om zulke post te krijgen? Ik vind je tag prachtig! Tot in de puntjes ziet het er uit, heel verzorgd! En dat lint is inderdaad supermooi, zeg! Ik ga ook eens op het blog kijken van FF.
    Vandaag bij thuiskomst uit school, lagen er twee enveloppen. Ik dacht nog: zal ik de gezusters zeggen dat ze best alles in 1 envelop mogen doen? Nu kwam die van Annika en van jou tegelijkertijd. Lachen!
    Heel erg bedankt voor alle afdrukjes, maar vooral voor de hangtieten in tweevoud! Hahaha, echt een superstempel. En ook je kaart is een plaatje! In het echt zijn ze toch altijd mooier dan op de foto!
    Je naam komt op een lootje en dan geduldig wachten....

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je tag is echt prachtig !
    Wat leuk dat je zo verwend bent en dat dan nog tijdens je verlof, dan kan je meteen aan de slag he :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke tag heb je gemaakt Frea, leuk dat je meedoet met de challenge van Forever Friends!
    Je mag dus voortaan altijd een stempel of een plaatje gebruiken voor de challenge's!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind dat ie er zeker mee door kan hoor!! Wat een leuke tag heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Forever Friends.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zeg!!!
    Wat ben jij verwend zeg, veel plezier met je spulletjes!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hiya Frea the ribbon looks perfect on your tag, I hate this time of the year as the light is poor for taking photographs, roll on Spring. Hope you enjoyed your chocolate smiles. ....hmmm chocolate
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartstikke leuk voor je dat je zo in de prijzen gevallen bent!! Ik vind je tag heel leuk! Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie tags zeg, forever friends is ook zo'n lief bertje, gefeliciteerd met je prijzen, veel plezier met de prijzen.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Frea, super dat je aan mijn oproep gehoor hebt gegeven.
    Je label is geweldig mooi geworden.
    Bedankt voor het meedoen bij Forever Friends Challenge.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij is super geworden!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Forever Friends.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke tag heb je gemaakt Frea. Bedankt voor het meedoen met de challenge van Forever Friends.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea