vrijdag 15 juli 2011

Thank you..... van Fieneke!!!

Hallo allemaal op deze stralende dag!! Wat een verschil met gisteren hè?! Het is toch niet te geloven wat een tegenstelling. Even een kaartje laten zien, maar niet van mij. Deze kreeg ik vandaag met de post toegestuurd van Fieneke, als dankjewel voor de candy die ze bij mij had gewonnen, lief hè?! Het embossing malletje op de achtergrond (dat zijn de witte bloemetjes en de swirls) en de letters zaten ook in de candy en die heeft ze meteen gebruikt, is dat niet leuk?? Straks hoop ik zelf nog een kaartje te posten, ben er een voor de Dutch Magnolia Lovers aan het maken, dat kan nog net.
Geniet van het weer, morgen wordt het weer slecht, liefs Frea
Hello everyone on this sunny day!! What a difference compared to yesterday! I can't believe the change in weather, it's so extreme! I just wanted to show you a card, but it's not mine. Fieneke sent it to me as a thank you for the candy she won on my blog, isn't that sweet?? The embossing die (the white flowers and swirls in the background) and the letters were also in the candy and she put them straight to use. I hope to be posting a card myself later today, I'm making one for the Dutch Magnolia Lovers Challenge, I'll probably be just in time.
Enjoy the weather, tomorrow is gonna be another rainy day, hugs Frea

5 opmerkingen:

  1. Lief vindt ik dat,kleine blijk van waardering toch!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is toch wel erg lief en ook nog een mooie kaart echt super
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gedaan!!!
    Groetjes van een blije candy winnaar
    Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gorgeous, it's so nice to know that winners of you candy enjoy it! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really like you style...you add so many personal touches. All your work is amazing and your coloring is great.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea