donderdag 21 juli 2011

Catch the Bug Thursday Christmas Card

Pff, ik weet wel waar ik aan ben begonnen zeg. Een kaartje per dag en dat met alle voorbereidingen voor de vakantie, want morgen vertrekken we. Ik lijk wel gek (en mijn man knikt heel hard van ja hihi!!). Maar goed, deze is dus heel anders dan die van de afgelopen dagen. Vandaag was de opdracht Sneeuw, nou dat zit op deze kaart hoor. Geëmbossed in de achtergrond, gestempeld rond Tilda, sneeuwvlokken als embellishments en natuurlijk Aleen's True Snow met glitter onder Tilda's voetjes. Verder veel bloemen, en veel glitter. Het is weer een gedraaide ezelkaart geworden, leuk modelletje vind ik dat. Hier komen de foto's.
OMG, I do know what I've started, a Christmas card a day, and that with all the preparations for going on holiday, cause we're leaving tomorrow. Me thinks I'm crazy (and hubby is nodding YESSSS LOL!!). Oh well, this one is quite different from the last two. Today the challenge was Snow, well it's got snow. Embossed in the background, stamped around Tilda, snowflakes as embellies and of course Aleen's True Snow under Tilda's feet. Lots of flowers and lots of glitter. It is a twisted easelcard again, love this mode. Here are the pics.
Tilda is ingekleurd met Derwent (ik heb haar ingekleurd op vakantie in Italië).
Tilda was coloured with Derwent (I actually coloured her in Italy on our last holiday).
De laatste detailfoto's heb ik zo genomen dat het glitter een beetje te zien is. Ik hoop dat jullie 'm mooi vinden.
I took these last detailed pics to show off the glitter. I hope you like this one.
Hij paste binnen de volgende challenges:
http://abcchristmaschallenge.blogspot.com/2011/07/o-is-for-older-image.html3/8 nr. 8
http://craftsandmechallenges.blogspot.com/2011/07/challenge-44-add-flower.html 27/7 nr. 15
http://ynschallenges.blogspot.com/2011/07/ynsc-47-3-2-1.html 4/8 nr. 2
http://sweetstampsblog.blogspot.com/2011/07/sweet-stamps-challenge-24-winter-blues.html 6/8 nr. 6
http://thestampingboutiquechallengeblog.blogspot.com/2011/07/challenge-11cool-colorswinner.html 1/8 nr. 8
http://catchthebugblog.blogspot.com/2011/07/christmas-in-july-week-long-challenges.html  nr. 5 23/7

30 opmerkingen:

  1. O wat is die prachtig Frea !
    Heel veel sneeuw inderdaad, erg leuk gedaan !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is beautiful and detailed to PERFECTION!!!
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frea, hij is echt schitterend. Ik blijf het modelletje leuk vinden en moet hem toch ook maar eens maken ( als ik de tijd ervoor heb )

    Ik wens mij jou en je familie een hele fijne vakantie toe.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is werkelijk prachtig, echt een plaatje, Tilda is prachtig ingekleurd.

    Fijne vakantie en geniet ervan.

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat lekker he,hij is prachtig!
    Maar ik heb ook weer een kerstkaartje hoor hihi
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooi kaartje! Enne fijne vakantie!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartje is erg mooi,en aan de opdracht heb je wel ruimschoots voldaan dacht ik zo.
    knap hoor dat je het voor elkaar krijgt om een kaart per dag te maken.
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent inderdaad lekker bezig zo Frea! Wat een hoop mooi kaartjes de laatste dagen. Fijne vakantie gewenst!

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Frea,

    je gaat zo snel dat ik niet eens op alle kaartjes kan reageren! Deze is super mooi geworden. En de glitters zijn goed te zien, hoor! Heerlijk werkje om op vakantie te zitten kleuren, hè? Ik vind het heel ontspannend.
    Vanmorgen zat ik om half 9 achter mijn laptop, kwam een kwartier later mijn man hoofdschuddend mijn hobbykamertje/logeerkamer in:"Fanaat", was het enig wat hij zei. Hihihihihi. Ik zal hem voorstellen mee te gaan naar de beurs in Zwolle ;-))
    Groetjes maar weer!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoy frea
    hartstikke toffe kaart,geweldig mooi!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig!!! heel mooi!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend mooi zeg! Prachtig opgemaakt met de bloemen en de ezelkaart is een van mijn favoriete vormen. Dat staat altijd zo mooi. Mooi ingekleurde magnolia!
    Alvast een fijne vakantie!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Frea your card is beautiful, so sweet and pretty, I love the soft colours.
    Have a wonderful holiday
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Frea,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik wens jullie een hele fijne vakantie.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh this is so cute and gorgeous too.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een leuke kaart Frea! De sneeuw lijkt net echt :) leuk met die glitters,
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is weer een mooi kaartje geworden frea!!
    helemaal leuk weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt Frea! Mooi ook die licht blauwe kleur...top! Door al je kerstkaarten van de laatste dagen begint het bij mij nu ook wel te kriebelen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Frea,
    vandaag is het een feestdag bij ons dus je kaartje zal morgen wel bij de post zitten !
    Alvast erg bedankt en geniet van jullie verlof he !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een plaatje Frea, hij is erg goed gelukt, lekker veel sneeuw en glitter.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Frea, je kaart is prachtig geworden.
    Ik wens jullie een fijne en zonnige vakantie.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh my, how very very gorgeous!!! Fantastic layout and shabby chic style, Frea!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi kaartje en fijne vakantie, als je dit nog op tijd leest.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow - so much detail - love it ... Thanks for sharing with us at The Stamping Boutique.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. OMG Frea this is STUNNING !!!! LOVE IT all the details and the hearts and the flowers, loving everything !!! Have an amazing holiday my friend !!! Hope the sun shines on you always !!! hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ben je druk bezig geweest met al je kerstkaarten, ze zijn wel super mooi, de twee hieronder zijn echt heel grappig en heel erg leuk! Deze is prachtig met alle mooie details!
    Fijne vakantie,
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterend kaartje Frea
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thanks for joining Bugaboo in celebrating with the Christmas in July blog hop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful card - I love all the snow!
    Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. lief kaartje Frea, erg snoezig met mooie details
    leuk dat je meedoet aan de TSB challenge deze week
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea