vrijdag 22 juli 2011

Catch the Bug Friday Christmas Card

Ja hoor jongens, dit is dan de laatste, pfff, het was een hele klus. Dit bericht had ik thuis nog gemaakt zodat ik 'm vanaf mijn laptop kon plaatsen. Ik ga zo vertrekken dus weinig commentaar. De afbeelding is een digi van Mo Maning en ik ben er helemaal weg van. Het papier speciaal gekocht want ik heb nog niet zoveel Copics en ik moest kerstpapier hebben in de juiste kleur (hoezo omgekeerde wereld??). Hier komen de foto's en tot over 2 weekjes. (Heb wel een laptop bij dus misschien bij slecht weer zien jullie me af en toe nog wel voorbij komen).
Ok guys, the last one, gosh what a job!! I made this post at home so I can post it from my laptop, leaving in 30 minutes so not a lot of commet here. The digi is by Mo Manning and I totally fell in love with it. I bought the paper specially because I don't have that many Copics yet and it had to match my Copics (isn't it supposed to be the other way around??). Here are the pics and see you in 2 weeks time. (I do have a laptop with me so you might see me dropping in from time to time).
Ik zet 'm in voor de volgende challenges:
http://catchthebugblog.blogspot.com/2011/07/christmas-in-july-week-long-challenges.html nr. 25 23/7

23 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Frea
    enneh Fijne vakantie!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for joining Bugaboo in celebrating with the Christmas in July blog hop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer leuk Frea. Mooi papier trouwens.

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een snoezige digi en wat een leuk kaartje is het zo geworden! Fijne vakantie.

    gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, Frea. Het stempeltje vind ik zooo gaaf!
    Fijne vakantie.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awwwwwwww.... The image is sooooooooo cute!!!! that cute litle mouse is taking my heart away... love how the card has turned out!
    Lovely creation...
    Love,
    Priya

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje, in weer eens wat andere kleuren dan het standaard rood. Echt heel mooi geworden. Fijne vakantie!

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Frea, ik vind het een super prestatie die je hebt neergezet! Ik wens je een fijne vakantie en hopelijk kun je genieten van mooi weer!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lueke digi......super ingekleurd.
    schitterende kaart met hele mooie kleuren.
    als je kaart nog geen bestemming heeft dan wil ik je wel een tipje geven.....hihi. (:
    heel mooi gemaakt.

    fije en een gezellige vakantie toegewenst. veel plezier!!!
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er erg mooi uit Frea.
    Ik hoop je de komende tijd niet veel te zien want dat betekent dat je lekker weer hebt op vakantie.
    Geniet ervan.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwww Frea
    wat een gaaf kaartje en wat een leuke stempel
    Fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoy frea
    een prachtige kaart met een snoeppie van een afbeelding, fijne vakantie
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi kaartje en fijne vakantie grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Frea,

    nou, hij is werkelijk prachtig geworden! Ik hoop dat je heel mooi eer hebt en weinig achter de laptop kruipt....maar ja, soms kriebelt het heel erg als je wilt weten wat anderen van je creatie vinden, dus het zou me niets verbazen als je toch stiekem even gaat kijken.
    Groetjes en een heel fijne vakantie!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi ingekleurd. Wat een onwijs leuke stempel is dit zeg! Schoot wel even in de lach toen ik las dat je je papier afstemt op de copics hihihi.
    Ik koop ze soms in Engeland waar ik een adresje heb gevonden waar ze goedkoper zijn dan in NL en de verzendkosten zijn heel goed te doen. Ga maar eens kijken:
    http://www.artifolk.co.uk/catalog/products/marker_pens/copic_ciao_marker_pens.htm?gid=21
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOOO wat een super leuke stempel, een erg leuk geheel zeg. Hopelijk zien we je niet te veel langskomen want dan ik het weer niet zo goed!
    Fijne vakantie.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OMG this is BEAUTIFUL,I love those colours and papers!!! I have that image,I really need to use it!!
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is inderdaad een superschattige stempel! Je hebt er een heel mooie kaart van gemaakt
    Veel plezier op vakantie, ik hoop dat het weer wat meewerkt
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart geworden, mooi papier heb je gekocht.
    Fijne vakantie.

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke kaart Frea, fijne vakantie.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw Frea, leuke kaart!! Het stempeltje is ook helemaal super!!
    gr, hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. So very very sweet, Frea - love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo'n lief kerstkaartje, en het stempeltje is prachtig.
    Fijne vakantie !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea