maandag 10 december 2012

Tromgeroffel.....hier is de uitslag!! Drumroll please....here is the winner!!

Jawel dames, het is tijd om de winnaar bekend te maken. Vinden jullie het spannend?? Ik altijd wel hoor als ik aan een candy meedoe. En het is toch hartstikke leuk om iets te winnen?!
Yesss ladies, it is time to announce the winner. Are you excited?? I usually am when I've entered a candy. And how cool is it to win something?!
Nou lukt het me nog steeds niet dat random ding in een bericht te kopiëren; hij pakt maar een deel, weliswaar geeft hij wel de uitslag weer, maar niet wat ik heb ingegeven als eerste en laatste cijfer (in dit geval dus 1 en 35). Die 35 inschrijvingen komt niet overeen met het aantal reacties, maar doordat een aantal mensen ook volger zijn geworden van mijn kinderknutsels hebben die twee inschrijven gekregen en staan dus dubbel op mijn lijst. Ik heb nog geprobeerd om die 1 en 35 erin te typen na invoegen in dit bericht, maar gek genoeg gaat dat dus ook niet. Als iemand weet hoe het moet houd ik me aanbevolen.
Now I still can't copy this random thingie in a post; it will only copy part of it, fortunately it does give the result in the post, but nog what I entered as lowest and highest number (which in this case were 1 and 35). Now there where 29 entries (actually 30, but a few people also became follower on my other blog so they got 2 entries). I even tried typing the 1 and 35 into it after copying it into this post, but funny enough it wouldn't allow that either. So, if anyone knows how to do this I would be so grateful.

Dus, zonder verder gewauwel van mijn kant (ik ben daar goed in zien jullie wel hahaha!!) hier dan de uitslag.
So without further babling on my part (which I'm quite good at as you can see LOL!!), here's the result.


True Random Number Generator 33 Powered by RANDOM.ORG
 
En nummer 33 (en overigens ook nummer 34 omdat ze ook volger van mijn kinderknutselblog is geworden), is .......................................................................................................................................
And number 33 (and by the way also number 34 because she became a follower to my other kinderknutselblog, is .............................................................................................................................................................
Louise van Scraplouise!!! Wooohooo!! 
 
Van harte gefeliciteerd Louise! Laat me zo snel mogelijk je adres weten via mijn email zodat ik de stempels liefst morgen nog aan je toe kan sturen. Dan kun je er misschien nog een paar kerstkaartjes mee maken! 
 
Ik zou het liefste ieder van jullie iets gestuurd hebben, maar dat kan bruintje niet trekken hoor hihi! 
Maar ik wilde jullie toch echt laten weten dat ik alle bezoekjes en berichtjes super waardeer! En reken maar dat jullie mij in de kerstvakantie ook weer volop voorbij zullen zien komen. XXX Frea
I would have loved to give each and everyone of you girls something, but I'm afraid a teachers'salary just isn't enough. But I did want to let you know how much I appreciate your visits and comments ! And I promiss you will be seeing a lot of me during the Christmas vacation. XXX Frea

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Louise! Vééééél plezier er mee! Maar dat zal geen probleem zijn denk ik :o)
    Frea, dank je wel voor de verloting! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geeliciteerd Louise...met je prijs, en heel veel plezier ermee
    Dank je Frea voor de kans op je candy....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ja, Frea helemaal geweldig, ben helemaal blij mee

    Dank dames voor de felicitaties.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Louise proficiat en Frea bedankt!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea