zondag 2 december 2012

Dit is de 'Druk druk druk, het houdt maar niet op candy'! This is my 'Busy busy busy, it doesn't stop candy'!

Hallo meisjes, ik weet dat ik jullie schandalig verwaarloos, maar ik kom maar niet aan bloggen toe! Ik heb moeite mijn DT verplichtingen na te komen, het is gewoon belachelijk druk, en ik voorzie dat er in de maand december weinig verandering in komt. Gelukkig heb ik lieve blogvriendinnetjes, en ik ben jullie zo dankbaar dat jullie mij dus wel trouw blijven bezoeken, dikke XXX daarvoor! Daarom vond ik het hoog tijd weer eens een candy te doen. Een echte stempelcandy deze keer, heel veel kerststempels en een mooi metallic stempelkussen erbij. Het witte blok dat eronder ligt hoort er niet bij hoor, dat ligt er alleen onder om de stempels beter te laten uitkomen ;-).
De regeltjes:
1. Laat dan een reactie achter bij dit bericht. (Nummeren hoeft niet, uit ervaring weet ik inmiddels dat
    dit toch mis gaat haha, ik schrijf de namen zelf wel uit voor de trekking.)
2. Als je het nog niet was, wordt dan volger van mijn blog (en wordt alsjeblieft geen volger voor de
    candy, dat is zo flauw).
3. Kijk ook even op mijn andere blog: Kinderknutsels van Creafrea vooral bedoeld voor leerkrachten
    in het basisonderwijs, maar ook voor iedereen die wel eens een leuke knutsel met kinderen doet.
    Als je zelf volger wordt op dat blog, of je brengt iemand aan voor dat blog (liefst iemand die mijn
    knutsels goed kan gebruiken) mag je je naam in een 2e reactie plaatsen en ga je dus 2 keer mee
    voor de trekking.
4. Zet de foto van de candy in de sidebar van je blog met een link naar dit bericht. 
De candy loopt tot 10 december a.s., dan trek ik de winnaar; ik zal zorgen dat alles meteen op de post gaat zodat de winnaar er nog voor de kerst mee kan gaan werken. Succes allemaal!

Hello girls, I know I have been neglecting you (blush). I just have been so busy I just can't find proper bloggin time and I'm afraid December is not going to be much better. And in spite of the fact I do not visit that much, I have such sweet and lovely blogfriends who are so loyal and do visit me and leave sweet words on my cards. I'm so grateful for that, thanks a bunch XXX! So, in order to make amends I have put together this candy for you all. A stamp candy this time, filled with Christmas stamps and a lovely metallic ink pad to match. The white paper pad is not included, it's just there in order to show off the stamps better ;-)
The rules:
1. Leave a reaction on this post (no need to number, I have found that doesn't work anyhow, so I will
    number myself in order to draw a winner).
2. If you aren't a follower yet, please become a follower of my blog (but please don't become a
    follower for the candy only, I find that so petty).
3. Please check out my other blog (Kinderknutsels van Creafrea) where I post craft ideas for children
    which can be used by primary school teachers (I provide Power Points to use on Active Boards)
    and by anyone who loves crafting with kids. If you become a follower of this blog, or when you
    find me new follower for that blog, you can leave a 2nd comment on this post and you get entered
    into the draw a 2nd time.
4. Post my candy on your blog with a link directly to this post. 
This candy will run untill December 10th, on which day I will draw the winner. I will get the candy out to you as quick as I can so you can still use it before Christmas. Good luck everyone!!

29 opmerkingen:

  1. Dat druk, druk, druk is denk voor een heleboel mensen erg herkenbaar. Voor mijn in ieder geval wel. Wat verwen je ons met deze gave Candy daar waag ik graag een gokje voor.

    Succes met de drukte

    liefs San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik moest wel lachen om de titel van de candy! Het is normaal dat deze periode in het jaar druk is (en zeker als je dan ook nog eens in het onderwijs staat ;o) )
    Maar hé, wat een SUPER leuke candy geef je weg! Ik ben helemaal verzot op stempeltjes! Dus ik doe graag mee!
    Ondertussen: blijven ademen he! Er komt ook weer een rustigere periode aan na al deze feestdagen! (Whaaaa, Carnaval daarna ook nog! Neeeee, niet aan denken!)
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een Leuke Candy geef je weg Frea, ik doe graag mee hoor

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een super candy, bedankt voor deze kans.
    Liefs, Anreda

    P.s. leuke titel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat we het allemaal druk hebben met van alles en nog wat in deze maand Frea. Daar hoef je je echt niet voor de verontschuldigen haha Ik doe graag mee met je candy en ga ook even op je andere blog kijken. Mijn dochter zit namelijk op de PABO en gaat vanaf Februari haar laatste jaar in. Altijd leuk om ideeën kwa knutselen op te doen toch?

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you so much for your generosity and for a chance to win!!

    Shelby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke candy, Frea. Volger was ik al, dus ik doe graag mee!!

    Succes ermee.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Frea,
    Ja juist in de drukke tijden weet je wie je ware volgers zijn he? ;-))
    Had ik jou nou al bedankt? Ja toch he??
    Ik doe graag mee met de candy. En ga nog eens bij je andere blog kijken. Ik had nog een idee laatst waarvan ik dacht: even aan Frea doorgeven! Als ik het weer weet zal ik je mailen!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Druk druk ook aan deze kant hoor Frea....maar we gaan gewoon door....... wat een leuke candy weer ...daar zou ik heel graag een kansje op willen wagen....En ik ga zeker aan de andere regeltjes voldoen....volger ben ik al lang....
    Thanks
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Frea thanks for the chance to win such sweet Christmas treats :) I've added a link for you and posted a link to here
    hugs Nikki
    P.S if you want numbered comments try here > http://helplogger.blogspot.ca/2012/04/how-to-number-comments-in.html
    it will show you how to add to blogger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk candy time , ik doe mee en wens iedereen succes!!!

    Groet Crejabeja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke Candy, ik zou graag mee willen dingen naar deze prijs.

    grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Frea, wat een leuke candy! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Frea, wat herkenbaar die druktes. Maar wat leuk dat je ons wil "troosten" met een mooie candy. Ik waag graag een gokje.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wil je sterkte met de dec. drukte wensen en dubbel lief dat je toch even kwam *buurten* bij me...lief jou berichtje...
    Wens je veel plezier op school...sfeertje zit er vast goed in en daarna bijkomen tot in het nieuwe jaar;o)))) heerlijk!

    Warme groetjes,
    Aniet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke candy, ik doe graag mee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Posted on my sidebar Frea. Good luck to all.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Druk druk druk! Zo herkenbaar :)
    Ik waag graag mijn kans voor je leuke candy!
    groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee met je candy . . .wel herkenbaar hoor . .vooral in deze tijd van het jaar kom je soms tijd te kort!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb je candy gemist zag hem wel staan maar het was al zo laat ik dacht dat doe ik de volgende dag wel ,oeps helemaal vergeten.
    Druk Druk ik ken dat maar al te goed , natuurlijk waag ik een kansje bij je candy.
    Fijn weekend groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Frea. Je bent zo gul aan te bieden deze prachtige candy. Ik zou zo graag een kans te hebben. Ik heb gekoppeld aan mijn sidebar en ik ben een oude volgeling. Bedankt voor de kans
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik hou van je ambachten voor kinderen blog. Ik heb 2 kinderen van mijn eigen en uw projecten zou perfect zijn voor mijn oudste dochter. Ik ben een nieuwe volger van deze blog. Nogmaals bedankt voor de kans.
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben ook een nieuwe volger.Ben duk aan het oefenen met stempelen,dus deze candy zou heel leuk zijn :-).
    Je hebt een hele mooie blog en maakt ontzettend leuke dingen.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik ben al een tijdje volger en nu ook van je leerkrachtenblog (ik ben zelf leerkracht, dus zéér welkom).
    Veel succes nog met al je DT-projecten!
    Groetjes
    Liv

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Frea , ik moest wel lachen om je bericht .... maar iedereen is nu druk denk ik. Ik ben altijd weer blij als het januari is. Denk in ieder geval goed aan jezelf !! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lovely Giveaway :) The stamps are so sweet ^^
    Thanx for this chance !!!
    I've added a link for you here :http://themisshaven.blogspot.se/

    Hugs Rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk hoor zo'n mooie Candy, ik doe graag mee.
    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Thanks for a chance to win! I'm a follower and posted your candy in my sidebar.

    hugs
    Vanja

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea