woensdag 18 december 2013

De babykaart voor mijn collega.

Hier is 'ie dan, de babykaart voor mijn collegaatje. Haar dochtertje is iets meer dan een week geleden geboren, maar het kostte me even tijd om een kaartje te maken. Ik heb het gewoon heel druk momenteel.
Het stempeltje heb ik ingekleurd met Copics. Op het mutsje, net als in de diecut rechtsboven in de hoek heb ik lichtblauwe pareltjes gemaakt met de Viva Perlen pen.
Het papier is van Friends Forever, New Arrival. Langs de randjes heb ik met Stickles een glitterrandje aangebracht. Overdwars een lintje met een strikje waarop een parelhartje.
Bovenaan een bloementoef geplaatst.
Dat was m dan weer. Ik ga nu mijn kamer opruimen en de glitter van het kerstkaarten stempelen verwijderen haha. Groetjes Frea


4 opmerkingen:

  1. Lief kaartje Frea zal ze wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje je andere babykaartje is ook al zo leuk.
    de kerstkaartjes zijn ook erg leuk geworden zo heb je hell snel toch leuke kerstkaarten.
    fijne dag nog even en dan heb je vakantie groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is leuk geworden zussie!! Geen challenges dit keer? Bloemetjes zijn er super bij, mooie kleurtjes :) En babykaarten worden zo onderhand je specialiteit.... Ga eens kijken of je mijn overheerlijke kerstkaart op je andere blog hebt gezet.... Haha vind hem best een vermelding waard nietwaar?? Ik heb net boven hele leukjes zitten maken, simpel maar erg kerstmissig!!


    XX je zus

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea