woensdag 21 september 2011

Make a wish

Kort berichtje, vanavond lekker even een kaartje gemaakt. Het stempeltje had ik ingekleurd liggen dus het was alleen een kwestie van het kaartje in elkaar knutselen. Ik heb de sketch van het TOMIC blog gebruikt die als aanvullend thema herfst hebben. Daar vind ik deze wel in passen. Ik heb ingekleurd met Distress inkt, nog op het oude Hema papier. Nu werk ik alleen nog maar op aquarelpapier en dat verschil zie je wel vind ik. Op dit papier is de inkt hier en daar doorgelopen, maar vooruit. Het DP is van Maja en heb ik pas gekocht in een serie van 5 verschillende enkelzijdige vellen.
A short message, I found time tonight to make a card. had the image already coloured, did that ages ago with Distress Ink. At the time I didn't work on watercolour paper yet and it shows. The ink ran a little here and there. The DP is by Maja Design, I recently bought a series of 5 papers which I really liked.
De binnenkant heb ik eenvoudig gehouden met een label en een lintje zoals ook op de voorkant.
Ik kept the inside simple with a nestability and a ribbon like on the outside of the card.
http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com/2011/09/challenge-16-fall-with-sketch.html
http://craftingforallseasons.blogspot.com/2011/09/ch-10-fall-colors.html
http://flutterbywednesdays.blogspot.com/2011/09/flutter-by-wednesday-172.html
http://ibrakeforchallenges.blogspot.com/2011/09/fallin-for-youibfcc10.html
http://paperprettiesblog.blogspot.com/2011/09/paper-pretties-wednesday-challenge_21.html

29 opmerkingen:

  1. prachtig is dit kaartje in die warme herfstkleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en vooral warme kleuren!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute and adorable. Good luck at I Brake for Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje!! Prachtig papier zo in die schitterende herfstkleurtjes!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd met hele mooie kleuren,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Frea,ik ben echt een herfst mens,ben gek op de herfstkleuren,ik vindt je kaartje helemaal geweldig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is really pretty! Great job. Glad you found time to be a little scrappy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Frea, mooi zo die Herfsttintjes.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. so pretty Frea, love the colours that you have used
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Frea !!! great to have you back again !!WOW I do love your card, those are my favourite kind of colours !! have tried inks and watercolour paper and I am hopeless at it, you have it perfect !!! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een pracht van een herfstkaart Frea!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Frea

    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie herfstkleurtjes Frea.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi frea
    een erg leuke en mooie kaart zo met die herfsttinten!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooi kaartje, fijne kleurtjes zo met die oranje tinten.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart met mooie kleuren! Wat heb je het lint ook leuk verwerkt
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Frea! What a beautiful card! Love all the stitching, flowers, and leaves! Just beautiful! Thank you for joining in at CFAS fall colors challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hele mooie kaart met mooie herfst kleuren prachtig grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat prachtig Frea !
    Ik ben ook in de herfstsferen en ben ook aan een herfstig kaartje begonnen, maar wanneer het klaar geraakt ???
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey zusje, wauw! Wat ben je toch een kleurtalentje!! Zou willen dat t in de familie zit ;) Mooie kaart hoor! Lintje is zeer creatief bevestigd, leuke bloemetjes en dat borduren..... ik hou dr wel van :) Ns kijken of we zaterdag ook nog wat in elkaar kunnen flanzen! Wil wel een privee-workshop "inkleuren met distress inkt", wil dat ook onder de knie krijgen.... vind t toch wel errug mooi.

    Dikke x Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  21. What a beautiful and sweet card! Thank you for playing along with my flutter by challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Frea,

    zit ik te kijken bij Crafting for all seasons, zie ik jouw kaart staan, die ik nog niet gezien had. Leuk zeg!! En prachtige herfstkleuren!
    En dat de inkt wat is doorgelopen ziet mijn oog niet, hoor. Nu ben ik niet zo geoefend in dat te kunnen zien.
    Groetjes voor nu,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuk kaartje met hele mooie herfstkleurtjes.
    en ik vind hem ook heel mooi ingekleurd. misschien zie je zelf wel dat hij wat doorgelopen is maar ik zie het niet hoor
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, this is soooo cute!! I love all those swirls you added around the border of her and those flourish die cuts. This just looks so vintage and autumnal! I love it!
    xx
    Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely autumn card!
    Thanks for sharing with us at CFAS!
    Jani x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Great coloring Frea, and what a good idea to use swirl stamp for the border..
    Thanks for joining TOMIC.
    Hugs from Indonesia,
    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh Frea, I love this! The colours are just warm and luscious and the flourishes create movement - brilliant!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Frea,
    Wat een mooi kaartje,
    prachtig die herfstkleuren
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea