zondag 25 september 2011

Happy Holidays

Hallo allemaal, ook zo lekker genoten van het weer vandaag?? Morgen wordt het nog beter schijnbaar, dus dat wordt een beetje tuinieren om te tuin winterklaar te maken. Vanavond heb ik lekker met mijn zus geknutseld; manlief is motorrijden in de Eifel dus ik heb het rijk alleen. Ik heb een kerstkaartje gemaakt met een digi van Karen's Doodles. Die hadden een bloghop en daaraan verbonden een challenge om een kerstkaart te maken. Dat vind ik zo handig dat je dan gewoon zo'n digi koopt en 'm meteen kunt gebruiken. Ik vond deze muis wel heel lief met zijn koekjes en melk. Ik heb de sketch gebruikt van Sweet Stamping Challenge blog.
Hi everyone, the weather here was just great today! They say that tomorrow will be even better zo I will do some gardening to make it ready for the winter. Hubby is driving his motorbike in Germany for the weekend so I have the place to myself. Tonight I did some crafting with my sister and made a Christmas card with a digi by Karen's Doodles. They were having a bloghop with a challenge to make a Christmas card. It is so convenient that you buy a digi and can use it straight away. I thought this mouse was kinda cute! I used the sketch from the Sweet Stamping Challenge Blog.
Het papier is van Basic Grey Wassail en de ticket stempel is van Whimsey Stamps en daar heb ik de bijpassende stans bij gebruikt. Ik heb alles flink gedistressed en vervolgens beinkt met Walnut Stain en Old Paper. 
The paper is Basic Grey Wassail and the sentiment is a ticket stamp and die by Whimsey Stamps. I distressed quite a bit with the distresser and inked with Walnut Stain and Old paper.
Ik heb ingekleurd met Copics en het glas melk heb ik glanzend gemaakt met glossy accents.
I coloured the image with Copics and the glass of milk got a nice shine with some glossy accents.
Aan de binnenkant heb ik dezelfde lay out gemaakt als op de buitenkant en het digistempel vervangen door een kalender stempel (ook van Whimsey Stamps).
On the inside I made the same lay out as on the outside and I replaced the digi with a calender stamp (also by Whimsey Stamps).
En goed van mij hè, ik heb eraan gedacht een foto te maken van de Copics die ik heb gebruikt. Morgen heb ik mijn project om jullie te laten zien. Het is echt super geworden maar het is geen kaart. Ik hoop dat ik 'm ergens in een challenge kan onder brengen.
Tot morgen allemaal, XX Frea
And aren't I clever, I actually remembered to make a picture of the Copics I used. Tomorrow I will show you my special project and it is not a card. I hope I can find a challenge to enter it into.
See you tomorrow, XX Frea
http://karensdoodleschallengeblog.blogspot.com/2011/09/its-christmas-blog-hop.html
http://sweetstampinchallengeblog.blogspot.com/2011/09/anything-goes-at-sweet-stampin.html
http://www.lilypad.inlinkz.com/2011/09/23/simon-says-stamps-presents-a-bling-challenge/
http://joyfulstamper.blogspot.com/2011/09/inspire-me-fridays-25-linky-party.html
http://polkadoodle.blogspot.com/
http://samueltaylors.blogspot.com/2011/08/september-blog-challenge.html
http://southerngirlschallenge.blogspot.com/2011/09/challenge-28-anything-goes.html
http://thepapershelter.blogspot.com/2011/09/challenge-32-anything-goes.html
http://cardsundmore-challengeblog.blogspot.com/2011/09/challenge-37-rot-braun-creme-top3-35.html
http://ppp-makeitmonday.blogspot.com/2011/09/make-it-monday-55.html

34 opmerkingen:

  1. Ha die Frea,

    tjonge, als de kat van huis is.......jij bent laat je bedje ingegaan! Bij mij staat dat je drei kwartier geleden gepost hebt en toen was het 10 over 2!
    Je kaart is wel erg leuk geworden. Heel leuk dat muisje! Schattig gewoon. Mooi kerstpapier ook en een leuke sketch!
    Groetjes,

    GerJanne
    (vanuit de nachtdienst)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, hier op mijn werk staat de tijd verkeerd, zie ik: het is nu 03:02 uur

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Adorable! Love the cutie! Thanks for sharing on Make It Monday!
    Karen C

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute card Frea!! That little mouse is so sweet! Great job as always!! Hugs, Stacy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig stempeltje, mooi kaartje geworden, nog een prettige dag vandaag.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja als de man van huis is hi hi ik kan dat mijn man wa gisteren ook moror rijden dus kon ik aan de freubel hij is mooi geworden grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk is 'ie geworden Frea! Lekker he zo samen frustselen zonder man in de buurt, ik kan daar ook echt van genieten.

    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige leuke kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a little cutie. Great colouring and fabulous papers.

    Thanks for sharing at 'Make it Monday'
    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi frea!!
    wat een schattige stempeltje zeg!!! zo lief!!
    en je kaart is ook erg mooi, toch raar om met de zon in de kamer kerstkaartjes te maken haha... ik moet er nog een beetje aan wennen!!
    fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart zeg!
    Leuk dat je de binnenkant ook versierd hebt
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Frea !!! bet you had a wonderful time crafting with your sister !!! I hope you did !! I love Karen's digis too, have a few !! I just love your card and all the distressing, just beautiful, love the glass WOW !!! very much looking forward to seeing your next project ... hmmm not a card ..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super kaartje Frea! De digi is ook zo schattig en wat leuk dat je het glas glossy gemaakt gemaakt hebt, net echt!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaja zus, dat kaartje is zeker mooi maar ik zit toch op een andere post te wachten!!! Wanneer ga je mijn verjaardagskado er op zetten ;) Hihi, wat een lol.... Bedankt voor de "private-workshop" gisteren! (Als ik t zo lees klinkt het bijna ranzig) Heb nu al zin in vrijdag, gaan we weer heerlijk dagje geinen, frutselen en heel veel geld uitgeven ;) LOVE IT!

    XX Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje en een erg lieve digi!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt!! Wat zijn die digi's leuk hè! Succes met de challenge!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooi kaartje

    Fijne Zondag!

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schatje op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OH what a little cutie.. and i love the traditional Chritmas colours
    Thanks for linking up to Make it Monday
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi frea
    nou je hebt er echt een super-leuke kaart van gemaakt en dat glas ziet er ook prachtig uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Frea
    wat een lief en mooi kaartje
    en dat stempeltje... wat een schatje zeg!
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Frea , mijn man is dit weekend ook motorrijden. Wat een prachtig weer , he. Je kaart is super geworden ; ook zo mooi de binnenkant afgewerkt. Ik ben dit weekend met een canvas aan de gang gegaan. Kan hem alleen voorlopig nog niet laten zien ; is een kado. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk kaartje en het is inderdaad een heel toffe digi !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Frea

    Bedankt voor de tip en als het goed is moet het nu uit staan. Zo niet laat me het dan nog even weten.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Such a cute card, thank you for joining us at TPS this week.
    Hugs Debs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. A fabulous card Frea, I love those papers & such an adorable image! Thanks so much for playing along with Sweet Stampin x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leukerd weer, schattige digi heb jegebruikt.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Another of my fave images, you've done a fab job.Thanks for joining us at Karens Doodles :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. what a fab card, super cute little image and I love how you have added glossy accents to the glass.

    Thanks for joining us at Sweet Stampin this week.

    Fi
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is so cute, love the colours and sweet image. Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lovely card, thanks for joining us at Polkadoodles. Good Luck! Colette xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. so cute and wonderful coloring!!! thanks for enjoying us as Cards und More, good luck and best wishes patty

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea