zondag 17 november 2013

Je bent knettergek, maar dat zijn de beste mensen! You're entirely bonkers, but all the best people are!

Tja, misschien denken jullie wel dat ik een beetje gek geworden ben (en dan zit je er vermoedelijk niet ver naast haha), maar dit is een uitspraak uit Alice in Wonderland, en het stempel waar ik mee wilde werken was Alice van Stampotique, vandaar. Dit is voor de Stampotique challenge en die is momenteel één laagje.
Ok, you might think I've gone slightly bonkers myself (and you're probably not far off LOL) but this is a quote from Alice in Wonderland, and the stamp I wanted to work with was Alice by Stampotique, that's why. This one's for the Stampotique challenge which is one layer.
Ik heb de achtergrond gemaakt met Dylusions and heb er daarna wat Glimmer Mist overheen gespoten om een glimmertje eraan te geven. Ik heb de ghosting techniek gebruikt met een Dylusions stencil en met Dylusions stempels heb ik de paddestoelen en de bladeren gestempeld. Vervolgens met gesso wat cirkels aangebracht. Alice heb ik met Copics ingekleurd......
I started the background with Dylusions, then added some Glimmer Mist. I used a Dylusion stencil and did some ghosting on the left and bottom and used the Dylusions leaf stamps on the left hand top corner. With another stencil and some gesso I added some white dots and I stamped mushrooms with Dylusions stamps which I coloured in with Creative Inspirations paint. Alice was coloured with Copics markers.......
en de Cheshire Cat ook. Alice staat op wat roze washi tape. 
and so was the Cheshire Cat. Alice is standing on some washi tape.
Tenslotte nog een citaat, ik vond 'm helemaal leuk.
And then the quote, which I really liked.
Ik hoop dat jullie een lekker weekend hebben, ik heb dit weekend eens een keertje helemaal niks, heerlijk, en veel knutselen. Volgende week een drukke week met ouderavonden dus nu lekker uitrusten en veel knutselen. Groetjes Frea
I hope you are having a great weekend. For a change we have nothing planned this weekend, wonderful! I'm having a busy week next week with parents nights, so I am taking my rest now and doing lots of crafting. Hugs Frea
Challenges:
http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.nl/2013/11/sdc-november-2013-challenge-links.html
http://seemacrafts.blogspot.co.uk/
http://cardsgalorechallenges.blogspot.co.uk/2013/11/cards-galore-november-challenge-animals.html
http://pinkgemchallengeblog.blogspot.nl/2013/11/challenge-106-purple-and-turquoise.html

20 opmerkingen:

  1. Nou, jij bent dus ook laat wakker, nog. Ik heb een goed excuus, nachtdienst, hihihi....
    Daarom dacht ik dat de titel op het late tijdstip sloeg....Je creatie is inderdaad leker gek. Moeten wel heel giftige paddestoelen zijn, met deze kleru. Maar wel erg gaaf! Het monster is ook vrolijk....
    Jij ook ouderavonden. Ik heb er 1. Maar wel 18 studenten...
    Nou, geniet van je freubelzondag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren. Een heel mooi geheel.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief en kleurrijk kaartje Frea, mooi gestempeld allemaal....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. congrats on your win last month hun and beautiful project this month too . thank you for entering into the challenge again over at seemacrafts

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer kleurrijk en vrolijk uit. Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er erg leuk en vrolijk uit en zoveel om te bekijken, top!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha zussie, erg mooi met die felle kleuren!!! En ja... je bent knettergek maar daarom hou ik ook zo van je ;) Hihi het was weer gezellig gisteren, vergeet je husband niet aan het downloaden te zetten anders krijgen we nog afkickverschijnselen van de vampieren!!! Bleek gisteren al wel want jij ziet iedereen voor Damon aan whahahaha Trouwens....vrijdag kan ik niet....oh-oh.... Dus we zullen nog een beetje langer moeten wachten vrees ik.... tenzij we afspreken dat we allebei aflevering 2 (3 en waarschijnlijk ook 4) thuis kijken.... Samen evalueren is ook leuk ;) Hihi nou ik hoor het wel dikke XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Frea,
    hihihi, ik had het wel gelezen hoor, dat het Alice was. Maar de kat is nu toch net een vrolijk monstertje?? Ik mail je mijn adres nog. LEUK!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this and those blue mushrooms are amazing!!
    Thanks so much for joining in with us at Stampotique :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is fabulous, thank you for joining in Crafts Galore, good luck, Zoe DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart leuke stempels en tekst. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig vrolijk kaartje, mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Succes met de ouderavonden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha...ssuper! ik vind die kat wel heel erg geinig...sprekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. You sure did put a whole of art into this challenge, and I love it! I totally that being a wee bit bonkers is better than most other choices! Fun project! I love that image (can't think of her name). She always reminds me of a Pilgrim girl! Thanks for sharing! Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vind het een superleuke kaart met te gekke details vind de poes ook erg leuk.
    Succes met de ouderavonden gr. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit superleuk Frea ! Ik ben echt dol op Alice !
    De onverlaat kwam trouwens binnen via de garage, vandaag net een week geleden, ik was vandaag echt op m'n hoede en helemaal niet op m'n gemak, in m'n eigen huis nota bene !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous work - great techniques and gorgeous colours.
    Thanks for playing along with us at AGOAC this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. How fab,I love that cat!! Thank you for joining in at Seemacrafts Karen DT member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thank you very much for taking the time to make such an amazing entry for SeemaCrafts monthly challenge - Bright and Colorful November.

    This is absolutely gorgeous. Such luxurious bold bright colours used on this wonderful make. Love the images/characters and the Alice in wonderland theme. The kraft card works so well with the colours.

    SeemaCrafts isn't just a great monthly challenge blog, but also a wonderful shop with some gorgeous hand Made toppers and crafty bits.

    I hope you will join us for more if our future monthly challenges at SeemaCrafts.

    <3 & hugs
    Lisa xxxxxx DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  20. loved the color pallet, Great share ~ Thanks for Joining us at Seemacrafts for the bright and colorful challenge this card is just absolutely adorable. and I hope to see more of your super cute projects in future challenges. Hugs Larelle-Susanne

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je berichtje, ik lees ze altijd met veel plezier. Groetjes, Frea